Rengetegen voltak a laborvizsgálatnál a vérvételnél, egy fél óra sorban állás után eljutottam odáig, hogy elvették a beutalómat… a hölgy megkérdezte, hogy mikor műtenek, mondtam hogy 2.-án fekszem be, és harmadikán műtenek… Addigra a tumormárkerek nem lesznek kész… legyintek… tudom… ez van…

Leadtam a vizeletmintát, (őrület, hogy milyen koszosak, mocskosak ezek a korházi vécék…)
A hölgynek miközben vette a vért elmesélem, hogy véradó voltam az iskolában rendszeresen adtam vért, mígnem egy vérvétel után elájultam… arra eszméltem, hogy egy nővér térdel fölöttem és pofoz mint egy gép. Tiltakoztam, hogy már jobban vagyok, de azért csak kaptam még kettőt. A diákjaim meg ott röhögtek, hogy a tanáruk elájult, és hogy úgy kell felpofozni… (aznap mondjuk nyolc órám volt, és ügyeletes is voltam, úgyhogy nem nagyon volt időm enni, inni) na azóta nem adtam vért. Az igazolványom még megvan, és tudom, hogy B rh+ a vércsoportom…
„Akkor a véradóba kiadják az igazolvány alapján az igazolást, mert az is kell, ám…” mondja a vérszívó hölgy, de hát nem ilyen egyszerű az élet, az még Pesten volt és már régen, igaz a vércsoportom nem változik, de nincs egy egységes regisztrált rendszer, úgyhogy nem úszom meg ezt sem, menni kell a véradóba. A leleteim hétfőn lesznek kész.
A jövő heti programom is adott, hétfőn megyek a leletért csütörtökön a véradóba, EKG ra és még az altatóorvossal is kell beszélnem…
Jó kis elfoglaltságok ezek igaz időmből kitelik, mert már a múlt héten sem voltam dolgozni. Nem azért mert nem tudnék, hanem a kollegák kérdezgetnek, meg sajnálgatnak, kétféle reakció van, ha valaki megtudja, hogy Rákos vagyok, az egyik hogy elkezd sajnálni… és talán még bőgni is, a másik meg megpróbál okos tanácsokkal ellátni… Egyikre sincs szükségem, úgyhogy 18.án bementem a suliba és mondtam a főnökömnek hogy majd jövök ha jobban leszek…
Szerző: adenocarcinoma  2009.05.30. 17:44 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adenocarcinoma.blog.hu/api/trackback/id/tr501153504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atika1978 2012.03.27. 13:42:13

Hali, fogalmam sincs milyen rákom van most, hodgkin grade 2-m volt 1998 ba azt akkor kemoval lemosták, meg azzal a másikkal amit tudod olyan cső csak mit tudom én mit csinál azóta sem sokkal jobb a helyzet, kicsit fulladok itt ott fáj estére adnak valamit amire nem írták hogy mi de mivel altat és összevissza álmodok tőle valsz. morfin származék, pelenka még nem kell de azt nem is akarok. Egyenlőre ennyi. A többit a blogomon olvashatod ha érdekel :
egykisrakocska.blog.hu/2012/03/27/mai_nap_90579

atika1978 2012.03.27. 13:51:08

Engem is felpofoztak pár hete ... ha ettől jobb kedved lesz.

atika1978 2012.03.27. 13:57:09

Műtét után mik az esélyid ?
Már bocs ha kérdezem ?

anyus76 2012.09.13. 15:43:46

Engem pont egy éve műtöttek 4-es stádiumban voltam a szövettan után 6 nyirokcsomóban volt áttét és teljesen jól vagyok! Az eredményeim is jók csak a májfunkció nem, de a kemó miatt ez állítólag nem gond!

anyus76 2012.09.13. 15:45:09

Nagyon jó ez az oldal jó ötleteket adott az étkezéshez!

Ibolya54 2012.11.29. 11:49:53

Köszöntök mindenkit.januárban lesz 4éve, hogy műtöttek gyomorrákkal, hasnyálmirigyrákkal, és teljes áttéttel. Azóta hála a professzoromnak minden rendben. Most meg el is felejtem a betegségem, megszületett a kis unokám, Ő mindent elkövet, hogy tudjak felejteni 2 hónapos. Most voltam kontrollon és az Proff. azt mondta gyönyörű a leletem és nagyon jót tesz a "nagyi szerep".A pozitív feltöltődés mindennél többet jelent a ráknál. Mindenkinek jót kívánok és jó egészséget.
süti beállítások módosítása