Van aki eltűnik hirtelen, mint erdőben a vadnyom… én meg azt hiszem elfogyok hirtelen, mint haldoklóból a remény… félek… és ezért úgy tűnik, fogy a lelkem is… de nem hagyom magam! Küzdök! Térden állva kapaszkodom, hogy elérjem az Istent. Így a lelkem hitben megerősödik, csak a testem, az bizony gyenge… Mínusz húsz kilónál tarok…

Amióta tanítok ez az első olyan szeptember, hogy nem állok a katedrán… ez megvisel, (de hát most más a program...)
A héten csütörtökön vérvétel, a jövő héten megint kemo, a doki azt mondta lehet átállunk (ő is?) tablettára, az hatékonyabb… hogy mit értett ez alatt? Hatékonyabb? A „szappanos víz” (csak én hívom így, mert habzik), amit a vénámba csepegtetnek nem elég hatékony?
A hétvégén elutazunk Egerbe Dr. Petrik Marina orvos-természetgyógyászhoz…
A feleségem rábeszélt megint a tutira J … kíváncsi vagyok…
Azért az igazat is megvallom, csak azért egyeztem bele, egri útba, mert „nem messze” él az egyetlen BARÁTOM, nyugdíjas kollegám, a feleségével, és őket fogom meglátogatni. (Ez a nem messze azért érdemelte ki az idézőjelet, mert mi ugye Fehérváron lakunk Eger az nincs a szomszédban, de ha egyszer már ott vagyunk onnan csak egy ugrás Hajdúszoboszló… ahol a BARÁTOM lakik.)
A múltkor felhívtam és megkérdeztem: hogy van? Azt mondta, hogy májrákot állapítottak meg nála… Borzasztó, nem tud enni, és aludni sem, már tíz napja… nagyon le volt törve, megviseli az élet.
Jót fog tenni mindkettőnken egy baráti kézszorítás, ölelés. Az ilyesmi erőt ad Neki is, nekem is hisz a szeretet az egyetlen, amiből akármennyit ad az ember sosem fogy el, hanem csak több lesz.
Szerző: adenocarcinoma  2009.09.01. 14:09 4 komment

Címkék: fogyás

A bejegyzés trackback címe:

https://adenocarcinoma.blog.hu/api/trackback/id/tr471352912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anand 2009.09.02. 08:42:52

Tarts ki!

Daganatos betegekkel dolgozom, minden nap tapasztalom, hogy megismerhető ki az akit egy-két-tíz év múlva is vizsgálhatok majd, és ki az akit utoljára láttam. Nem a vizsgálati eredménytől függ legtöbbször, hanem a hozzáállástól. Neked pedig jó a hozzáállásod, és gyakran csak ennyin múlik...

(Minden nap bekukkantok ide, írj sűrűbben!:))

zslog 2009.09.03. 09:59:46

Sok erőt kívánok! Szükség lesz rá. Kapott az onkológiai kezelés megkezdésekor protokollt: mikor milyen és mennyi gyógyszert kell kapnia ideális esetben. Mi van, ha rosszabbul viseli a kezelést? Ezekre a kérdésekre meg kell kapni - keresni a választ és akkor jobban el lehet talán viselni ezeket a heteket, hónapokat. Kíváncsi vagyok a természetgyógyász véleményére és még jobban a javaslataira ((meg persze, ha nem indiszkréció, a tarifára)).
süti beállítások módosítása