Elmúltak az ünnepek, persze nekem minden nap egy ünnep.

A lányaimnak szép fát hozott a "kis" Jézus, mert nálunk még ő csempészi ám be a karácsonyt, a szívünkbe…
A szeretet a hit és az ajándékozás öröme, nálunk ettől teljes és kerek az egész.  

Anyósom meg apósom volt itt nálunk szenteste, aztán másnap jött a testvérem a családjával, majd mi mentünk a bátyámhoz ahol találkoztam apámmal… szóval szép volt. Az ünnepi eszem-iszom, kínom-dánom is jól ment, az „új” gyomor remekül működik. Ez abból is látszik, hogy nem kaptam gyomorideget, pedig lett volna miért. Az történt ugyanis a szenteste a fa alatt volt a gyerekeknek egy számítógép, egy olyan „hűdehajde” dizájnos kinyitom az ajtaját, hogy bekapcsolhassam gép, amit az eladó szerint, csak össze kell dugni és már működik is, a kis erőmű, amin már mindenféle játék elmegy, mit megy? Fut, száguld. Kicsomagoltuk a gép előlap ajtajának felső zsanérjából hiányzott a csapszeg, amitől az ajtó lefittyent, ekkor egy kicsit eltűnt a mosoly a képemről, de sebaj, nyugi gyerekek, ez csak szépséghiba, ettől még működnie kell. Nincs gond, a nagylányom megtalálta a csapszeget, majd visszaszereljük. A leírás szerint 30 napos próba-Vista van rajta… Na hát én összedugtam amit kellett, aztán izgatottan vártunk, és akkor a Vista egy végtelen ciklusba fordult, és állandóan újraindult, telepedni akart a szerencsétlen… persze telepítő CD az nem volt, a dobozban, mert hát ez elvileg jól van telepítve, és különben sincs bent az árban Másnap 25. –én délután a tesómmal együtt nekiláttunk kb. 3 órát vett igénybe, hogy végre beüzemeljük a gépet. Szép kis karácsonyi ajándék.

Még nem mentem el a felső panedoscopiára (kösz Zsuzsa most már legalább tudom, hogyan kell ezt nevezni) és hogy miért nem mentem? Hát ennek egyszerű oka van: van egy negatív CT- eredményem, aminek örömködtünk, és nem akartam elrontani, az ünnepeket egy ilyen kellemetlen vizsgálattal. Tudom, csak 15 perc az egész, de nekem akkor is kellemetlen élményeim vannak. Az onkológus főorvossal december elején beszéltem, ő azt mondta, hogy akár másnapra tudna beutalót adni. Viszont szeretnék ahhoz a dokihoz menni, aki felfedezte nálam a bajt, korrekt volt velem, és ez sokat számít… de még nem hívtam fel. Erőt gyűjtök…

A szilveszter nyugodtan telt, a gyerekek szomszédoltak, mi meg aludtuk a TV előtt éjfélkor fogtunk egy üveg pezsgőt és kirohantunk a főtérre, elkezdett ömleni a víz, eláztunk, gondolom, nem szeretik az égiek ezt a nagy lövöldözést… meg aztán a himnuszt sem hallottuk… úgyhogy amikor haza értünk akkor itthon elénekeltük, aztán fék kettőkor már aludtunk is.

 

 

Szerző: adenocarcinoma  2010.01.04. 12:49 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adenocarcinoma.blog.hu/api/trackback/id/tr531644729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konzilium 2010.01.04. 19:01:27

Üdv. Mindenkinek!

..mindenekelőtt egészségesebb, boldogabb Új Évet Gábornak és a "sorstársaknak"!

..Sajnos, én egyfolytában "jubiláltam" ami a decemberi napokat illeti..
7-én volt két éve, hogy "felfedeztek", 14-én műtét, 24-én az első nap itthon.. jött a tavalyi év.. szintén decemberben derült ki a férjem betegsége, /2-án/, utána minden héten jött valami újabb "eredmény", lényeg, hogy jan 5-én kezdték el kezelgetni.. tartott május 18-ig..
.. én meg itt vagyok még most is..
..kissé "féltem" most az elmúlt hónaptól..
.tehát, ezért üzenem mindekinek, hogy a sors kifürkészhetetlen, nem tudjuk és nem is szabad senkinek feladni, úgysem mi döntünk magunk felől.. ahogy a keresztények mondják "Isten kezében" vagyunk, és erre én most egy "élő" példa vagyok, akivel sokkal rosszabbak már nemigen történhetnek..
..vannak azért panaszaim.. pld. ez az állandó zsiborgás a kezemben, lábamban.. nem nagyon tudják megmondani, hogy mitől és meddig tart.. van aki a Cisplatin kezelésre fogja, van aki a B12 hiányra /három havonta kapom/
..amikor, valami idegen orvosi vizsgálatra betévedek, és meglátják az előzményeket, csak néznek rám, hogy jé, ki ez a "csoda bogár" , nem is tudják mit kezdjenek velem..
.. az ünnepi étkezések teljesen a hagyományosak voltak.. mindent tudtam enni, csak módjával.. az égvilágon semmi nem okozott gondot a "gyomromnak"..
...Gábor, pedig ne tarts a tükrözéstől.. nem lesz rosszabb és fájdalmasabb mint az előző, és ha nincs panasz, akkor baj nem lehet..
..remélem az Évike túl van a műtéten és mielőbb hallunk jó híreket róla..

üdvözlet mindenkinek Ildikó
süti beállítások módosítása