El sem hiszem: Végre elkészültem a német könyv fordításával! Elég nyers szöveg, de érthető, és most leginkább ez volt a lényeg. Kiadatni szerintem nem érdemes, mert nem hiszem, hogy piaca lenne a dolognak. (Egy évben itthon max. 50 embernek kapják ki a gyomrát, az 10 év alatt éri el az 500 embert.) Szóval nincs az a kiadó amelyik ilyen kis példányszámban kiadná, meg aztán minek? Na de nem is ez volt a cél.

Itt bal oldalon "A könyv" dobozban a linkre klikkelve bárki elolvashatja, az új ablakban megnyíló hipertext szöveget. A magyar fordítást részletesebben, témakörökre bontottam, így egy kattintással a megfelelő részre lehet ugrani.

Jó olvasgatást, remélem segít valamit. Ha kérdés van írjatok bátran.

Üdv, Gábor

Szerző: adenocarcinoma  2010.02.09. 22:36 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adenocarcinoma.blog.hu/api/trackback/id/tr301744234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bézsé 2010.02.10. 18:46:15

Szia Gábor!
Sajnálom, hogy nem egy törökországi nyaraláson találkoztunk. Köszönöm, hogy ebben a rohanó világban, amikor mindenki átlép a másikon, nagy bajodban TE mégis gondolsz ránk, a sorstársaidra. Büszke lehet rád a családod.Ez a könyv jó mankó lehet mindannyiunknak. Cserébe én csak annyit tudok ajánlani, ha Pesten jársz az ajtónk bármikor nyitva áll előttetek.
Köszönjük Laci, Zsuzsa

adenocarcinoma · http://adenocarcinoma.blog.hu/ 2010.02.10. 20:27:14

@Bézsé:
Sziasztok!
Mikor megyünk együtt nyaralni? Látjátok már ezért is megérte a munkát! Csodálatos, ha Fehérvárra jöttök, mi is szívesen látunk benneteket. Látjátok szép az élt gyomor nélkül is, csak akarni kell, hogy az legyen.
Köszönöm a visszajelzést, így legalább látom, hogy volt értelme a munkámnak.
üdv Gábor

konzilium 2010.02.10. 21:56:19

Kedves Gábor!
..kifejezni nem lehet, hogy milyen nagy segítség amit itt a naplódon keresztül nyújtasz.. köszönet a fordításért!!..
.egészen megijedtem, hogy mennyi "tabu"-val éltem a műtétem óta, de szerencsére nem okozott gondot.. /vagy kivétel erősíti a szabályt?/..
.. sok mindent megértettem..
.hiába a tapasztalat, biztosan óvatosabb leszek ..
.. üdv. Ildikó

zslog 2010.02.12. 11:04:01

Szerintem a számokban tévedsz, 50 évente alábecsült adat.

adenocarcinoma · http://adenocarcinoma.blog.hu/ 2010.02.12. 14:58:02

@zslog: Igazad lehet Zsuzsa, én ezt csak tippeltem, de ha még kétszer háromszor ennyi embert szabadítanának meg évente a gyomrától, mint amennyit én becsültem meg, még az is kevés lenne ahhoz, hogy egy kiadó érdemesnek, (piacképesnek) tartsa a könyv megjelentetését magyarul. Miért szerinted magyar viszonylatban évente mennyi ilyen műtétet végeznek? (Úgy értem nem részleges, hanem totál gyomrot...) Ismételten mondom Te ezt biztosan jobban tudod, nagyobb a rálátásod erre... de azért az jó, hogy nem a 10 évet észrevételezted, hogy az a sok :-) mármint rosszab lenne, a dolog, ha az 5 éves statisztikát emeltem volna volna ki.
üdv Gábor
süti beállítások módosítása