A hétvégén nagymamám mondása jutott eszembe:

"Tudod fiam, ne azt a lányt vedd el, akivel majd csak együtt akarsz élni… olyant vegyél el, aki nélkül nem tudsz élni."

Bölcs asszony volt. Alkoholista férje mellett 5 gyereket felnevelt.

Szóval, szép az élet.

Szerző: adenocarcinoma  2010.03.01. 15:19 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adenocarcinoma.blog.hu/api/trackback/id/tr641799877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konzilium 2010.03.03. 18:33:10

Sziasztok!

..ma "bóklásztam" egy FRESSNAPF áruházban, tudjátok ahol mindenféle cikket lehet kapni, azoknak akik valamilyen kisállatot tartanak..
..először csak nézelődtem, mivel már hetek óra játszok a gondolattal,hogy kellene nekem egy cica..
de mindig elhessegettem , mert:
..soha nem tartottam állatot lakásban.
..sose voltam egyedül, család, majd unokák,/ már nagyok/..
..vajon, milyen betegséget lehet a gyengébb immunrendszerrel összeszedni..
..szabad-e egyáltalán ilyen kitudja "mi lesz" helyzetben erre gondolni..
..először ki is fordultam, és mégis gondoltam egyet, vissza mentem, megvettem az almot, meg egy pár alapkelléket, ami le is volt éppen árazva, vettem egy cica könyvet , most pedig nézelődök a neten is.

..hétfőn lesz a kb. 12-ik CT-ém..????

..ezt most meg kellett "lépnem"

..lehet, hogy felelőtlen vagyok?

üdv. Ildikó

konzilium 2010.03.08. 18:49:50

Kedves Gábor és többiek!
..ma voltam a CT-én., de még eredményt nem tudok, szerdán megyek vissza a leletért és viszem az onkológusnak is..
..viszont valamit kérdeznék tőletek, hátha tudtok rá válaszolni..
..kb. 4x szúrtak meg mire betudták kötni a kontraszt anyagot, szinte mennek szét szét a vénáim..
..van olyan problémám is, hogy bevérzések a hajszálereknél/pld. a bokámnál, kézen, elég nagy területen, mintha beütöttem volna, de csak az utóbbi hetekben, hol itt jön elő, hol ott..
..először megijedtünk, nehogy trombózis legyen a háttérben, de nem az.. /szúrkálom magam a véralvadásgátlóval azóta is/..
..fogalmunk sincs mi okozhatja, összefüggésben van-e felszívódási zavarral..
..kérdezném, írtak esetleg ilyen problémáról a német fórumban..
..most ezzel kinlódok legtöbbet..
.. hát nem egyszerű az "élet".. üdv. Ildikó

adenocarcinoma · http://adenocarcinoma.blog.hu/ 2010.03.09. 14:15:19

Várom a CT-d eredményét... persze tudom, minden rendben lesz :-) de azért szorítok.
A vénával a dolog úgy néz ki, hogy annyi féle ahány ember...
Orvos tanácsolta, hogy szurkáld megad a véralvadásgátlóval? Vagy csak úgy önszorgalomból lövöd magad?
Vegyél egy cicát, és azzal foglalkozz inkább :-) biztos sok örömöd lesz benne... én nem tartom felelőtlenségnek.
üdv Gábor

konzilium 2010.03.10. 17:54:13

ÜDV!

Köszönöm a "szorítást", a CT eredménye negatív!!
Kaptam is sok gratulációt,mivel ebben a "kórságban" tényleg kicsit egyedi vagyok, lassan elmehetek valamelyik cég "reklám arcának" csak melyiknek? még várom ki ajánl többet.. /bocs, a viccért//
Tehát a "cica projekt" marad illetve érvénybe lép, csak találnom kell egy igazán nekem valót..
Mint kderült, a vénás dolgok is a sok kemo "hozadékai" közé tartoznak.. mennem kell tovább sebészetre, mert lehet ez is, az is, akár nyirokkeringési, vagy "orbánc" féle.. még nem tudni, de mindenképpen kezelni kell..
A "lövögetés" pedig minden Ct előtt egy hétig kellett kapnom , mivel az alap történet része volt a műtétemkor kialakult embolia /elég sokáig adták akkor is..cca egy évig/..

Most egy kicsit elhallgatok és csak olvasgatok, remélem csak jó hírek lesznek, mindenkinek javulást kívánva.. sok szerettel Ildikó
süti beállítások módosítása