Fura dolog, fáradt vagyok… egész nap csak aludnék, mint egy mormota… húz az ágy, ez lenne a tavaszi fáradság? Vagy csak egyszerűen lustaság? Nem tudom. Ide sem írtam már egy ideje, de mit is írnék?

Eltelt a húsvét, gyönyörű volt a húsvéti liturgia, még keresztelés és bérmálás is volt… érdekes… én majd csak pünkösdkor fogok bérmálkozni… ez van, én ráérek, nekem nem sürgős, ha Istennek sem az.

A lányokat meglocsoltam, a kicsit hogy nőjön, a nagyot hogy érjen, a feleségemet, hogy nehogy hervadjon a szeretete.

 

Szerző: adenocarcinoma  2010.04.09. 10:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adenocarcinoma.blog.hu/api/trackback/id/tr651906797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása