Szerző: adenocarcinoma  2009.05.28. 13:39 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adenocarcinoma.blog.hu/api/trackback/id/tr131148844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zslog 2009.05.28. 19:24:37

"Szép képek" de csak a szakember - radiológus és ebben jártas sebész tudja megfelelően olvasni. Érdekes lett volna egy gastroscopos kép (de tudom, ilyet nem adnak az emberfiának). Műtétig fontos lehet: jó minőségű táplálkozás, vitaminok. A szervezetet fel kell készíteni a "háborúra", a nehezebb - műtét utáni időkre. Próbáljon utánaolvasni az ilyen típusú daganatokban szükséges kezelési elvekről: műtét - onkológiai kezelés. A betegség jelenlegi kiterjedésének pontos megállapítása (jelen van-e a betegség a gyomron kívül is) döntő lehet a kezelési stratégia kialakításához. Ha több az információ, kevesebb meglepetés érheti. Sok sikert!

adenocarcinoma · http://adenocarcinoma.blog.hu/ 2009.05.29. 07:07:16

@zslog: persze, rengeteget olvastam,informálodtam, de mennyivel jobb lenne, ha nem nekem kéne utánna járnom, hanem megfelelő információkat kapnék a kezelő orvosaimtól. és nem csak olyasmit, hogy a "gyomor jelentős része... " Meg "áttét a gyomron kivül is van, de nem vészes..."

zslog 2009.05.30. 15:06:00

@adenocarcinoma: a jó sebész nemcsak vág, de beszélni is tud. 40 évesen pontosan, lépésről-lépésre kell tudnia a betegnek a betegségének gyógyítására vonatkozó minden tervet és célt. MINDENt. Ebből nem szabad engedni.

adenocarcinoma · http://adenocarcinoma.blog.hu/ 2009.05.30. 17:30:42

Információhiányomat próbáltam csökkenteni, elmentem ismét a gasztroenterológus magánrendelésére... annyi mindent szerettem volna tőle kérdezni, de csak odáig jutottunk, hogy megkérdezte, hogy van-e aneszteziológusom aztán telefonált... most már van, a kérdéseimre nem válaszolt... vagy másról beszélt... a végén nem engedte, hogy kifizessem a rendelési díjat... hülyén éreztem magam...