Délre kellett mennem, gondoltam a 10 órási busszal odaérek… nem jött a 10-es, csak a 10:20-as így nem is pont délben, hanem 10 perccel később érkeztem, de nem kellett várnom Anita a rettentően profi, úgy is mondhatnám, hogy vérprofi, szerintem esténként vénákkal álmodik. Pillanatok alatt csatlakoztatta a cuccost. A főorvos úrral is volt szerencsém találkozni, így meg tudtam kérdezni tőle, hogy mennyit kapok ebből a vacakból, úgy értem, hányszor hányat… hihihihi ez jó, hányszor hányat…

Na szóval úgy néz ki, hogy holnap ugye még belém csepeg az anyag, aztán kapok három hét szünetet, aztán megint 3 nap… ebből összesen 6 szóval 6*3… vagyis 18. milyen jó, hogy már ebből kettő lecsepegett.

 

Szerző: adenocarcinoma  2010.05.05. 16:43 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adenocarcinoma.blog.hu/api/trackback/id/tr391976825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konzilium 2010.05.06. 11:58:11

Kedves Gábor!

..hát, nem a legkellemesebb ami most történik Veled.. de ennek is vége lesz.
.. én is kétszer kerültem a "protokollba" és itt vagyok, azóta egészen jól..
..úgy látszik nem lehet kikerülni ebben a "kórságban" és hát mi lenne azzal a sok méreggel, ha nem kellene senkinek adni, még tönkre mennének a gyártói..
..javulást Neked, és sok olvasót itt,
..nem baj, ha informálódnak a szakemberek és a "sorstársak", legalább nem ijednek meg, ha szembesülnek a bajjal.. mert mindent ki lehet bírni, /még talán "megúszni" is/csak végig kell csinálni..
üdv. Ildikó

Bézsé 2010.05.06. 15:20:39

Kedves Gábor!

Létezik egy mondás, mely szerint Isten annyi terhet ró ránk, amennyit elbirunk... Ha ez igaz, Isten úgy gondolta, hogy nagyon erős vagy.
És valóban az vagy, annyira hogy még másokra is jut időd.
Jobbulást kívánunk és nagyon szorítunk. (még nekünk is van 1*5)
Zsuzsa Laci

Lillith7 2010.05.06. 16:03:28

Kitartás! :) Az erő, és a humorod soha ne hagyjon el!

atika1978 2012.03.27. 15:16:00

@konzilium:
Az még haggyán ami 1999-be lecsöpögött én nem ettem semmit, napokig, mert rájöttem, hogy 1 szelet téliszalámi is mérgezést okoz, de ez a mostani, hogy olyan labfajdalmam volt hogy a korhazban adtak a ki a tabit amit elolvastam, dolargan, ez mar egy kicsit, sok, valami hasonlot adnak estere mer napkozbe folyik az orrom stb ... remek. ...
süti beállítások módosítása