Lányommal reggelit készítünk. Felültetem az asztalra. Onnan, a magasból csipogja érdekes kérdéseit.

 
- Apa ez tojás?
- Igen.
- Ebből lesz a kiscsibe?
- Igen ebből lenne. Ha a kotlós kikeltené.
- Mi az a kotlós?
- A csibe mamája, aki addig ül a tojásokon, míg ki nem bújik belőle a kiscsibe.
- De ebben nincsen pipi…
- Nem ez csak tojás, csak lehetőség volt rá hogy ebből pipi legyen.
- De ha feltörjük, akkor ebből már nem lesz csibe.
- Nem, ebből nem. Ebből finom reggeli lesz.
- Aha! Tudod apa akkor ez már nem is tojás, hanem rántotta!
 
Megsimogattam fejecskéjét. - Okos vagy! – mondtam.
 
Közben szemem az üres tojáshéjra tévedt, és valamiért az villant az agyamba mikor anyám meghalt… láttam a testét, de anyám már nem volt ott… hm… hát igen: a tojás meg a héja… de erről nem beszéltem neki…
Szerző: adenocarcinoma  2009.06.26. 14:21 Szólj hozzá!

Címkék: élet érzések élet értelme

A bejegyzés trackback címe:

https://adenocarcinoma.blog.hu/api/trackback/id/tr341210054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása