Na ezt eddig nem is meséltem… kaptam egy levelet a korházból (2 hónapja műtöttek) az itteni onkológiáról jött… szóval ott vannak a toppon rendesen… mert a borítékot még helyesen meg tudták címezni, de belülre már valahogy nem az én nevem került. Engem ugye Mocsári Gábornak hívnak a postás meg is talált a levéllel, izgatottan felnyitom aztán belül így kezdődik:
„NÉV : Bakonyvári Gábor (!)” és hogy ne legyen félreértés zárójelben az én születési dátumom… és hogy egészen konkrét legyen a pontos lakcímem. Most akkor mi van?
Áááá biztos elírták… előfordul. (Te jó Isten lehet a műtétemet is „csak” elírták, és a gyomrom helyett csak a vakbelemet kellett volna kivakarni? Fő a bizalom...)
Egyébként is ez csak egy formanyomtatvány: „Kérjük, hogy egészsége érdekében 2009-08-05-én keresse fel rendelőnket. A megjelenés oka:…… a további kezelés megbeszélése…….”
na ezt most végképp nem értem… további kezelés(?)… szóval két hónap után eljutott a dolog odáig, hogy úgy gondolják ezt az embert tovább kéne kezelni?
De hát ők itten kérem szépen ezen az onkológián még nem is kezeltek… hogy van ez? Júni 03-án kiveszik a gyomrom júni 15-én hazaengednek. (ismerős orvos szól az ismerős orvosismerősének, hogy engem kezelni kéne… merthogy ezt a hülye kemoterápiát illik a műtét után egy hónapon belül elkezdeni… ezért hát persze el is kezdtem… Pesten…)
Most meg itt van ez a megsárgult formanyomtatvány, amit 07.24-én töltöttek ki…a borítékon a postai bélyegző 07. 30. (hát igen lassú az út a postáig…) 08. 04.-én kaptam kézhez. (Csak így zárójelben jegyzem meg, a sebészeten tudják a telefonszámomat, csak érdeklődni kellett volna). Feleségem felhívta őket, hogy egy kicsit megkéstek már ezzel az „egészsége érdekében” dumával… Elnézést kértek azért, hogy elírták a nevemet… szerintem nem fogták fel, hogy nem a névelírással van a gond, hanem hogy mire ők kiértesítettek, már a hatodik kemókezelésemen is túl vagyok… persze ők ezt honnan tudták volna? Ők, kérem szépen végzik a dolgukat… még ha lassan is…
Mondjuk nagyobb ciki lett volna ha csak az után kapjuk meg a levelet, hogy már nem élek… Mert akkor ugye hogy a fenébe jelennék meg az egészségem érdekében?
Doktor úr sokáig tart még a műtét? Milyen műtét? Hát ez nem boncolás?
Ilyen a magyar egészségügy… kicsit irigykedve olvasom a német gyomornélküliek fórumát, panaszkodnak, hogy várni kellett a rehabilitációra… kérdem én milyen rehab? Menj haza, egyél amit bírsz oszt jól van… majd értesítenek…
Úgy gondolom, hogy nekem van ez a borzasztó betegségem, de én még mindég egészségesebb vagyok, mint a magyar egészségügy, és ez most itt egyáltalán nem pénzkérdés lett volna... hát ez a dolgok valódi rákfenéje…
Szerző: adenocarcinoma  2009.08.11. 19:31 1 komment

Címkék: rákfene

A bejegyzés trackback címe:

https://adenocarcinoma.blog.hu/api/trackback/id/tr731303449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pillanatok 2009.08.12. 12:31:13

Nincs rá jobb szó, ez egész egyszeűen horror! Persze, az ember ha gyakran látogatja a magyar egészségügy intézményeit, akkor egy idő után már csak rezignáltan szemléli az eseményeket...és bízik. Hogy miben? Talán tényleg a józan észben. Ha már a józan észről beszélünk, akkor nekünk is van egy klassz sztorink. No, nem összesen egy, hanem úgy értem, hogy a tegnapi napról az egyik. Nyeléses röntgenre vártak tegnap a szüleim (mert persze az onkológia nem fogadja el azt, amit az a kórház csinált, amelyik a műtétet is). Egyszer csak tolószékben behoztak egy félájult embert. Bevitték azonnal a kezelőbe, majd kisvártatva óriási, olyan igazán durva káromkodás és csapkodás hallatszott. És még valamit lehetett hallani: "Hogy a ........ lehet az, hogy az osztály leküld ide egy H1N1-est anélkül, hogy szólna???" Nem esik jól szídni az egészségügyet, mert végülis az ő kezükben vagyunk és még remélünk, de mindennek van határa! Jövő héten jön a CT, aztán péntektől a kemo, amitől rettenetesen félek...no, pláne hasonló előzmények után. Tényleg, hány napig tartanak a mellékhatások? Gondolom ez is egyénenként változik.
süti beállítások módosítása