Valami van a levegőben. Talán a karácsony szele? Vagy az én idétlen agymenésem? Nem tudom, de folyton az jár a fejemben, amit a sebészem mondott műtét után az első kontrollon Panaszkodtam neki, hogy itt fáj, meg ott fáj… azt mondta, hogy a tudomány fehér ló ként kezeli az esetemet… nem holló, vagy más ritka állat, hanem ló… Nem mondom szép is egy fehér musztáng… szakmai szemmel biztosan… de tudni kell, tiszta fehér ló nincsen!

Na már most… Tegnap kocsikázik kis családom, apa vezet, nagy büszkén… Milyen nagy dolog fél év után gyomor nélkül a kormányt markolni, és vezetni bele a hóesésbe…

A kisebbik lányomat elkapta valami ihlet (valószínűleg a hó lehetett az oka), és elkezdte énekelni szép csengő hangján: „HULL A PELYHES FEHÉR HÓ…”

Úgy látszik engem is elkaphatott valami, mert én meg úgy értettem, hogy HULLA FOLTOS FEHÉR LÓ…

Szerző: adenocarcinoma  2009.12.14. 11:29 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adenocarcinoma.blog.hu/api/trackback/id/tr731597016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beline 2010.01.03. 23:51:32

kedves 40-es. Nem akarlak zavarni hozzászólásommal. Te is megjártad az élet nehéz útját.Valahol sorstársak vagyunk. Remélem jobban vagy. Bár elég régen nem írtál a blogodba.Nekem még nem volt bátorságom ennyire nyíltan beszélni a betegségemről nyílvános helyen. még itt sem.Bár azt sem tudom mitől félek. Nincs igazán vesztenivalóm. Aki,és ami eddig fontos volt számomra azt már régen elvesztettem. Kívánok neked gyors javulást és jó egészséget.

adenocarcinoma · http://adenocarcinoma.blog.hu/ 2010.01.04. 11:39:35

@beline:
kedves beline, sorstársam!
Soha senki nem zavar semmilyen hozzászólásával, sőt örülök neki! Nekem segít ez a blog, kiírom, és ezzel kiirtom magamból mindazt ami bánt, és persze megosztom másokkal örömeimet is sosem hittem volna, hogy ezzel másoknak is segítek. Igazad van, nincs mitől félni, ha valakit az itt leírtak miatt vesztenék el, akkor azt már korábban elvesztettem...
süti beállítások módosítása