Van egy negatív CT eredményem… majd még mennem kell gyomortükrözésre is… mondjuk ez érdekes lesz… megvan még valahol a gyomrom? Azt hiszem nálam csak "felhúzott" patkóbél-tükrözésről beszélhetünk…

 

Szerző: adenocarcinoma  2009.12.14. 09:19 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adenocarcinoma.blog.hu/api/trackback/id/tr261595832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zslog 2009.12.14. 16:45:36

Ezt szép nevén felső panedoscopiának hivják :-).Gratula a neg.CT-ért. Tényleg milyen lesz az ünnepi gyomnélk (gyomtalan) menü?

konzilium 2009.12.14. 23:43:42

Gábor!

..két "gyomor" tükrözésen voltam a műtét óta.., érzésre pontosan olyan mint az első volt / szerintem nekünk egy a "törzshelyünk"../
..én pld. ma kaptam egy kis "kóstolót"..
..és a kocsonya is nagyon ment tavaly, sok-sok citrommal.../valaki kérdezte itt, hogy lehet-e/
..de a gyerekeim / 30-40 évesek/ abszolute vigyáznak az étkezéssel, pld a lányom teljesen vegetáriánus lett mióta én beteg lettem..
..egészen jól meg van vele..
..üdv. Ildikó
süti beállítások módosítása