Vasárnap választások voltak nem vagyok valami nagy politizáló, de ha megkérdezik a véleményemet, akkor elmondom, és most kérdezték… kérdeztem is a nővéreket, hogy hozzák-e a mozgó urnát… azt mondták megkérdezik… fura hogy az egész osztályon csak nekem jutott ilyesmi az eszembe… persze nem szavazhattam… be kellett volna előre jelenteni. Mindegy ez van.
Felkeltem, és megborotválkoztam… nagy dolog ez kérem, ha az embernek egy cső lóg az orrából…
Szerző: adenocarcinoma  2009.06.22. 14:18 Szólj hozzá!

Címkék: érzések műtét gyomorrák műtét után

A bejegyzés trackback címe:

https://adenocarcinoma.blog.hu/api/trackback/id/tr251201001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása