Túl vagyok a gyomortükrözésen, meg 5 percig sem tartott! És hát NEGATÍV! Úgyhogy népünnepély!!!!

Ennek örömére feltöltöttem a német könyvet.

ESSEN & TRINKEN
 

(Mert tényleg nagyon jó!) annyira, hogy egyes részeit majd lefordítom, készítek egy emészthető kivonatot belőle.

Szerző: adenocarcinoma  2010.01.12. 12:19 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adenocarcinoma.blog.hu/api/trackback/id/tr361666159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konzilium 2010.01.12. 20:13:07

.. ugye, megmondtam..

..ilyen lesz a következő is /1 év múlva/...miért nincs itt smajli..pld. egy "nevetős".. üdv. Ildikó

adenocarcinoma · http://adenocarcinoma.blog.hu/ 2010.01.13. 11:36:17

@kozilium: na ja, ha valaki mindent előre tud , akkor miért nem lottózik? én azért nagyon izgultam. és töredelmesen be kel valljam ez a második tükrözés sokkal szarabb volt mint az első...
Gábor

konzilium 2010.01.13. 19:24:15

..bocs. Gábor..
a "negatív" eredményre céloztam.., nem akartalak "elbagatelizálni".., és a jövőbe sem látok..
..megkérlek, töröld ki a hozzászolásaimat.. üdv. I.

adenocarcinoma · http://adenocarcinoma.blog.hu/ 2010.01.13. 22:47:08

@kozilium:
Nem éreztem azt, hogy "elbagatellizálnád" csak tudod akármennyire pozitív állok hozzá a dolgokhoz azért a pakliban mindig bent van minden! (A Fekete Péter is.)
Ne haragudj, nem törlök hozzászólást, legalábbis eddig egyet sem töröltem:-)
Nem attól féltem hogy pozitív lesz az eredmény, hanem magától a vizsgálattól. Gyomortükrözés gyomor nélkül? Mondom gyomorrákom már nem lehet :-)
De azért az adenocarcinoma az adenocarcinoma akárhonnan nézzük :-(
Azt hiszem le fogom százalékoltatni magam. Mostanában nagyon gyenge vagyok, és ideges is, minden kis vackon felkapom a vizet, borzalmas. Nem találok szavakat magamra, teljesen elvesztem, pedig emlékszem, egész biztosan, tavaly ilyenkor még megvoltam. Lehet itt vagyok valahol a belső zsebemben, (ott még nem néztem) mindegy, holnap azért folyatom a keresést.
szia
és ne feledd minden hozzászólásnak örülök.

konzilium 2010.01.14. 10:10:57

..eddig két/gyomornélküli/ tükrözésen vagyok túl.. gondoltam, hogy ha egy kicsit "elvicceljük" az segít..
..nem szabad idegeskedni, félni mert, azzal energiát veszitünk.
..egy évvel ezelőtt még én is így voltam... szorongtam mindentől, de ma már az a véleményem, hogy mi történhet, csak rontanám a napjaim.. eddig ez bevállt.. azért is élek../elmúlt a gyengeségem/..üdv. I.

Bézsé 2010.01.18. 14:57:17

Nagyon örülünk! Remélem mi is átélhetjük majd ezt az érzést. Most még 25 sugár következik + egy kis kemo.
Nagyon várom a fordítást. Hiába akarok regisztrálni a német lapra, mindig visszadob. Nem tudok németül, de az a regisztráció elég egyértelmű, ...vagy mégsem?
Üdv Bézsé és Laci

konzilium 2010.01.20. 19:54:49

Üdv!
..van egy információm, ahová kezelésekre járok/reumatológia/, mondták, hogy van egy 12 éve műtött gyomornélküli páciensük, aki jól néz ki, jól van, tünetmentes...I.

adenocarcinoma · http://adenocarcinoma.blog.hu/ 2010.01.21. 14:18:30

Látod, látod! remélem mi is ilyenek leszünk majd, hogy velünk példálóznak majd :-)

SsE 2010.02.16. 13:26:58

Szia Gábor!
Olasom,hogy gyomortüközésen voltál miért kell menni ilyen vizsgálatra? Már félek az itteni orvosoktól,hogy a növéremet semmi ilyen vizsgálatra nem küldik. Itt a B12 vitamin semm ajánlott. Most volt növérem hasi CT-én. Ott találtak kisebb cystákat és a hasban kisebb nyirokcsomót látnak. Azt irták a papírra,hogy nem áttét gyanús.
Örülünk neki nagyon!! Lenne egy kérdésem. Nekünk azt mondta a doki,hogy gyomordaganatos betegeknek nem jár PET CT AZ OEP nem támogatja. Ez valóban így lehet? Te erről tudsz valamit?
Erika

adenocarcinoma · http://adenocarcinoma.blog.hu/ 2010.02.16. 19:03:28

Szia Erika!
Olvasom amit írsz, csak valahogy nem értem a dolgot. Azért félsz az orvosoktól, mert nem küldik a nővéredet semmilyen vizsgálatra? Hát kérdezz rá hogy miért nem? A szakmunkásnak is megmondod az elképzelésed, hogy milyen munkát szeretnél, vagy tévedek? Az orvos is „csak” egy szakma, amit lehet jól / rosszul végezni, meggyőződésem, hogy az a jó szakember, aki azt, amihez ért úgy végzi, (egy értelmezi a dolgát), hogy neki ez a hívatása, bármiről is legyen szó. Kérdezd meg az orvost, ha az ő nővéréről lenne szó, akkor mit tenne! Ennek nem szabad egy személytelen dolognak lenni, itt emberekről van szó, és nem egy munkadarabról. Ha úgy érzitek, hogy nem megfelelő az orvosotok, keressetek másikat, szabad választás van, találjátok meg a megfelelőt, akivel kölcsönös a bizalom!
A B12 vitamin fontosságát nem győzöm hangsúlyozni! Persze ennek hiánya nem egyből okoz problémát, de nagyon fontos, mert ha nincs az vérszegénységet okoz!
Minden vizsgálatnak megvan a maga ideje, gyomortükrözésre azért volt szükség, mert ott a doki egy kamerával megnézi a hegeket, a bélfalat, hogy nincs-e kóros elváltozás, egy szakértő szem olyan dolgokat is észrevesz, ami a CT-n nem látszik.
A PET CT indokolt esetben mindenkinek jár, a kérdés, hogy mi az indokolt eset? Nem olcsó vizsgálatról van szó, és bár nem lenne szabad, mégis ez befolyásolja az orvos döntését.
Üdv Gábor
süti beállítások módosítása