Alapból pesszimista ember vagyok, régebben mindig észrevettem a rossz pillanataimat. Most meg már alig veszem észre a jókat …

Nehéz mostanában az élet, a Barátom halála nagyon megviselt.
Nem voltam ott a temetésén, csütörtökön kaptam kemót… persze mondhattam volna a dokinak, hogy csúsztassuk át hétfőre, de minek? „Élők az élőkkel holtak a holtakkal.”
Majd ha elutazunk Hajdúszoboszlóra kimegyünk a temetőbe is…
Szerző: adenocarcinoma  2009.10.15. 15:56 11 komment

Címkék: érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://adenocarcinoma.blog.hu/api/trackback/id/tr321452115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zslog 2009.10.16. 18:07:43

Üdvözlöm! Hogy van? Hol tart a kezelés? Fizikailag hogy érzi magát?

Anand 2009.10.16. 22:28:41

Ha észrevetted, hogy alig veszed észre a jó dolgokat, az már fél siker. :)

Apukám egy január végi napon halt meg, 9 éves voltam. Összetörtem, pedig várható volt. Aztán néhány hónap múlva egyszer csak kisütött a nap, rügyezni kezdtek a fák, és én mérhetetlen megdöbbenéssel vettem tudomásul, hogy megy tovább minden a maga normális útján, ahelyett, hogy Őt gyászolná minden...végül kénytelen voltam túllépni a saját fájdalmamon és félelmeimen, mert könyörtelenül eljött a tavasz után a nyár is, és még sok tavasz és nyár. Neked is lesz még rengeteg évszakod, csak akard! Addig is gyászolj, ha szükséges, de ne túl sokáig, kell az erőd másra!
Drukkolok, és kérünk sűrűbb bejegyzéseket. :)

andika85 2009.10.26. 22:37:44

Sziasztok!A nagymamámnál 2 hete gyomorrákot diagnosztizáltak és ezen a héten megműtik Őt, teljesen eltávolitják a gyomrát.A CT eredményei jók lettek nem találtak áttéteket más szervein.Tehát idejében diagnosztizálták.Nehéz erről még irni is nemhogy beszélni.Egész családom nagyon ideges, feszült az egész végett,úgy érzem nem tudok segiteni pedig nagyon szeretnék mivel én és a mamám nagyon szoros kapcsolatban vagyunk egymással.Szinte minden nap találkozunk,beszélgetünk.Nagyon félek hogy fog alakulni a műtét,hogy fog tudni gyomor nélkül élni,ugyanis számomra hihetetlen.
Szivesen fogadom bárki tanácsát aki hasonló problémával küzd vagy akinek szintén előfordult a családjában ez a szörnyű betegség.
A jó tanácsokat előre is köszönöm.

adenocarcinoma · http://adenocarcinoma.blog.hu/ 2009.10.29. 15:08:05

@andika85: Szia, ha tudok szívesen segítek... Most a legfontosabb, hogy érezze a mamád, hogy vagytok neki, hogy számíthat rátok, ez sokat segít!

andika85 2009.11.01. 11:08:39

@adenocarcinoma: Szia. Segitségedet előre is köszönöm. Nagymamám műtétje a jövő hétre tolódott,mert torok gyulladása lett.
Tegnap is kérdeztem tőle, hogy nem fél e, mi lesz a műtét után. Örömömre pozitiv választ kaptam. Azt mondta ezen meg kár gondolkodni, elég akkor ha már ott fog tartani.
Sok kérdésem lenne az étkezéssel kapcsolatban. sok embertől hallottam hogy állandó hasmenéssel küszködnek.
És egyáltalán ki lehet ebből a rákból gyógyulni?Ő neki áttétjei nincsenek még és hogy ez mennyivel javitja az esélyeit.
Köszönöm.

adenocarcinoma · http://adenocarcinoma.blog.hu/ 2009.11.02. 14:44:38

@andika85: Szia, a mamád erős asszony, vagy csak úgy tesz? Ez utóbbi az esetben olyan mint én... rettentően féltem a műtét előtt... de nem mutattam, minek ezzel másokat terhelni? Végül 6 órát barkácsoltak rajtam... túléltem...
A kajálásról: nehéz dolog, mindenkinek megvannak az étkezés szokásai... én például, most a hétvégén pörköltet ettem nokedlival, és semmi bajom se lett tőle... persze azért a pöreszhez volt egy kis "Kreon" kapszula... ezt a tippet a német www.magenlos.de/forum/index.php forumon olvastam, és megkérdeztem a háziorvosomat, aki felírta... ezzel egy kicsit könnyebb az élet :-)
Apropó élet, hogy ki lehet-e eből gyógyuni? Nem tudom...
Tudod én egészségesen is a halhatatlan akartam lenni :-) és csak azt tudom mondani, eddig sikerült :-) de, hogy vigasztaljalak is valamivel, a német forumon beszéltem egy hölgyel, aki 26 éve él gyomor nélkül, de nem ő "legrégebbi" gyomornélküli :-)
A mamádnak erőt, Neked türelmet, és kitartást kívánok. A kérdéseidre legjobb tudásom, és tapasztalatom szerint válaszolok.

Sz.manyan 2009.11.05. 21:34:02

Hmmm...
Édesanyámnál szintén gyomorrákot diagnosztizáltak 2009. májusában. Őt még mindig nem műtötték meg. Majd a kemoterápia után.

3 órája kaptam ezt a blogcímet, azóta folyamatosan olvasom, vissza-visszatérve a már korábban elolvasott sorokra, oldalakra, versekre.
Hit. Akarat. Remény. Csipetnyi humor!
Elgondolkodtató.
Bocsánat, hogy gondolataim nem összeszedettek.
Az általad leírt sorok nem csak a betegeknek, hanem a hozzátartózóknak, rokonoknak is nagyon nagy segítség!!!
Jó volt itt lenni, jó volt olvasni!
További jó munkát és erőt kívánok neked!

adenocarcinoma · http://adenocarcinoma.blog.hu/ 2009.11.05. 22:28:54

@Sz.manyan: köszönöm a hozzászólást, Tudod a lélek erős, csak a test az a gyenge...
Anyukádnak azzal tudsz a legtöbet segíteni, hogy érezteted vele hogy akármi történjék is fontos neked a léte.
Ez a tudat sokmindenen átsegíti az embert.

andika85 2009.11.10. 16:13:45

Szia. Mamámat múlt héten pénteken megműtötték.Orvosa szerint sikeresen eltávolitották a daganatot,áttétei nem voltak.Egy jó hir sikerült meghagyni fél gyomrát :).Műtétet nagyon jól átvészelte,gyorsan gyógyulgat szerencsére.Nagyon erős szervezete van,sok fiatal megirigyelhetné.Ugyanis ez már az 5.műtétje volt.Műtötték Őt mar 3x sérvre,1 x hasnyálmirigy gyulladása volt és ez az ötödik.
Remélem még sokáig köztünk lehet.

adenocarcinoma · http://adenocarcinoma.blog.hu/ 2009.11.11. 09:31:48

Szorítunk a mamádnak. Kérlek írj róla rendszeresen. Hol műtötték? Mit mond a biopszia?

andika85 2009.11.11. 17:23:32

Szia.Mamát Komáromban műtötték Szlovákiában,ugyanis mi onnét vagyunk.Biopszia eredményeit nem tudom megmondani neked,mert holnap megyek hozzá látogatóba.Hétköznap ugyanis én Pozsonyban tartózkodom az egyetemen.De ha megtudok valamit akkor mindenképpen jelzem neked.Mindeképpen irni fogok róla.Addi is neked minden jót kivánok.Andrea
süti beállítások módosítása