Holnap délelőtt megyek CT-re az eredményt meg tudja a fene, mikor kapom kézhez...
 

Végül is... nem izgulok... minek? Amikor az elsőn voltam Pécset akkor izgultam, annak tétje volt, ennek nincs :-)
Tudom, hogy negatív eredmény lesz :-) és ha nem akkor sincs semmi baj... Erős vagyok... pontosítsunk a lelkem erős, csak a testem lehet gyenge... A családom miatt aggódom, ők nehezebben viselik az én "flegmaságomat" :-) Úgy gondolom, hogy az ember fogadja el azt ami van, nem azt mondom, hogy mindegy, meg hogy adja fel, mert nem! Isten ments dehogy!
Szerintem ismert az ember tragédiája: Ember küzdj... de ne vidd túlzásba! 
Már el tudom fogadni, ez volt a legnehezebb idáig eljutni, innen már minden könnyebb... és azért attól én még még bízva bízok is... 
 

Szóval úgy fogom fel hogy holnap meglátogatom magam, remélem otthon leszek :-)

 

Szerző: adenocarcinoma  2009.12.07. 21:42 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adenocarcinoma.blog.hu/api/trackback/id/tr911581781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adenocarcinoma · http://adenocarcinoma.blog.hu/ 2009.12.23. 01:10:53

Ezt az üzenetet a honfoglalón kaptam, gondoltam bemásolom ide, hiszen ide való :-)
Szia Gábor!
A madáchi célt sajnos nem tudjuk legyőzni, legfeljebb kitolni,úgy hogy a betegséget megpróbáljuk minden erőnkkel
legyőzni. Főleg pozitív hozzáállással és jó "hátszéllel"!
Itt kívánok Neked és Tieidnek szép, meghitt, szeretetteljes karácsonyi ünnepeket és reményteli,boldog új esztendőt!
Georgette alias Györgyi
süti beállítások módosítása